داروهای خاص و کمیاب حیوانات خانگی

گاماویت

گاماویت ارجینال ۱۰۰ سی سی کمپانی اصلی گاما روسیه ؛ تاریخ بالا موجود است؛
جهت اطلاع کسانی که آشنایی ندارند :
⚡️در وهله اول تقویت کننده عمومی بسیار قوی هست
⚡️قوی ترین داروی بالا برنده سطح سیستم ایمنی در حدی که باتزریق هفته ای یکبار در توله های۲۵ روز به بالا از درگیری توله به بیماریهای ویروسی حتی در محیط های آلوده پیشگیری میکند
⚡️مورد استفاده بسیار مؤثر در درمان های حمایتی و درمان پاروا و دیستمپر و انواع انتریت ها
⚡️مؤثر در رشد و وزن گیری
⚡️درمان کم خونی
⚡️تقویت قوای جنسی(مورداستفاده پیش از جفت گیری) و افزایش باروری در نر و ماده
⚡️تقویت ماده آبستن و جنین و موجب تسهیل زایمان
⚡️قابل استفاده بصورت تزریق وریدی،زیرجلدی،عضلانی و حتی خوراکی
⚡️قابل استفاده برای سگ،گربه،دامهای بزرگ وپرندگان و ۱ سی سی برای ۱۰ کیلو وزن استفاده میشه .
لازم به ذکر هست که گاما ویت های ما خریداری شده از کمپانی اصلی روسیه هست،تمام مدارک : سرتیفیکیت دارو، فاکتور،مجوز خروج از کشور روسیه موجود هست و بار ترکیه و ارمنستان و غیره نیست

 

گاماویت

قرص وتمدین ۵ میلی گرمی

داروی پیموبندان ؛pimobendane؛ با نامهای تجاری(Vetmedin، Acardi) یک داروی دامپزشکی است. که یک حسگر کلسیم و یک مهار کننده انتخابی فسفودی استراز ۳ (PDE3) با اثرات مثبت اینوتروپیک و گشادکننده عروق است.

وتمدین، در مدیریت نارسایی قلبی سگ که ناشی از بیماری دریچه میترال میکسوماتوز (که قبلاً به آن آندوکاردیوز نیز گفته می شد) یا کاردیومیوپاتی منبسط شده مورد استفاده قرار می گیرد،

مطالعات بالینی شناخته شده ثابت کرده اند که وتمدین می تواند به سگهای مبتلا به CHF کمک کند که احساس بهتری داشته باشند و زندگی طولانی تری داشته باشند
در صورت وجود کاردیومیوپاتی هایپرتروفیک، تنگی آئورت یا هر بیماری دیگر که در آن افزایش خروجی قلبی به دلایل عملکردی یا آناتومیکی نامناسب باشد، نباید ویتمدین مصرف شود. وتمدین در سگهای مبتلا به بیماری قلبی بدون علامت یا نارسایی قلبی ناشی از علل غیر از نارسایی دریچه دهلیزی یا قلبی، ایمن نیست. فقط در سگهایی که شواهد بالینی از نارسایی قلبی دارند استفاده کنید.
شایع ترین عوارض جانبی گزارش شده در مطالعات میدانی، اشتهای ضعیف، بی حالی، اسهال، تنگی نفس، آزوتمیا، ضعف و آتاکسیا بود. در صورت بروز عوارض جانبی، صاحبان حیوانات خانگی باید با دامپزشک خود تماس بگیرند.

وتمدین همچنین دمای بدن، غلظت سدیم، غلظت پروتئین کل و حجم سلول ها را بهبود می بخشد، در حالی که احتباس مایعات را کاهش می دهد.
وتمدین در سگهای کوچکتر از ۶ ماه، سگهای دارای نقص مادرزادی قلب، سگهای مبتلا به دیابت یا سایر بیماریهای متابولیک جدی، سگهای مورد استفاده برای تولید مثل یا سگهای باردار یا شیرده ارزیابی ایمن ارزیابی نشده است. فقط در سگهایی که شواهد بالینی از نارسایی قلبی دارند استفاده کنید. وتمدین دارویی است که توسط دامپزشک برای معالجه بیماری قلبی سگا تجویز می شود.

وتمدین، نارسایی احتقانی قلب (CHF) ناشی از دو نوع بیماری قلبی در سگها را درمان می کند:

*بیماری دریچه میترال (MVD)
*کاردیومیوپاتی گشاد (DCM)

قرص های وتمدین همچنین برای معالجه سگ ها با MVD بدون علامت استفاده می شود. هنگامی که به سگهایی که قلب بزرگ دارند داده می شود، وتمدین شروع نارسایی قلبی را به تأخیر می اندازد و زمان بقای کلی را افزایش می دهد.

قرص وتمدین همچنین برای درمان سگهای دوبرمن با مشکل DCM بدون علامت استفاده می شود. تأخیر در شروع نارسایی قلبی و گسترش بقای کلی.

وتمدین درمانی است برای سگهای مبتلا به بیماری قلبی به دلیل MVD و DCM به دو روش عمل می کند:

۱- باز کردن رگهای خونی که خون را به قلب و از قلب منتقل می کنند، و کاری را که قلب سگ شما باید انجام دهد برای پمپ کردن خون در بدن آنها، کاهش می دهد.
۲- برای افزایش قدرت و کارایی ضربان قلب سگ، عملکرد پمپاژ را بهبود می بخشد.

VETMADIN Manufacturer: Boehringer Ingelheim
VETMADIN by: Boehringer Ingelheim

آپوکویل

کتامین

زایلازین

آسپرومازین